Стане ли дума за фестивали и културни събития, неотменно става дума и за средства. Често водим разговори за онези пера от бюджета, които остават непокрити от национални или общински фондове, за средствата, които не успяваме да наберем от спонсорство или пък за средствата, които не се реинвестират.
Предизвикателство: В рамките на Festival Brunch Vol. 2 ще се опитаме да фокусираме разговора върху възможните оптимизации на процеса на публична разгласа на събитието. Ще си говорим за това какво можем да направим с малка инвестиция, но с голямо въздействие; за това колко е важно да въвлечем локалната общност и как можем да го направим с помощта на инструментите на виртуалната реалност. Целта на срещата ни е да търсим практически решения отвъд ефимерните идеи.
Времето, с което разполагаме: от 11:00 до 14:00ч. на 31.03.2018г. (събота), гр. София, ул. "Сердика" № 20
Включи се в нашия разговор като се регистрираш тук.
Вход за събитие: За членове на БФА и за организациите, които се намират в къщата на Move.BG срещите са безплатни. За всички останали представители на културни организации, артисти на свободна практика и културни мениджъри таксата е в размер на 8,00 лв. и се заплаща на място като дарение за организацията на бъдещите събития от серията Festival Brunch. За ученици, студенти и докторанти от специалностите по изкуства и култура таксата е в размер на 5,00 лв.
Следващите теми, част от серията Festival Brunch, очаквайте на 28 април, 26 май и 23 юни.
Ако харесваш нашия формат, може да ни последваш на @BulgarianFestivalsAssociation и @Move.BG, както и да споделиш информация за събитието със свои колеги и приятели в социалните мрежи като ползваш хаштаговe: #FestivalBrunch #BFA #moveBG #wecare #weconnect #weshare #bestpractices #innovativeideas.
Komentar